היום גיליתי

כך תגרמי לו להתאהב בך ב-9 שלבים פשוטים שמוכחים ועובדים!

האמינו או לא, ישנה נוסחה כדי לגרום לגבר להתאהב בך. פשוט זכרו את ראשי התיבות "" והתכוננו להיות נאהבות, גבירותיי!

1. ג' זה גבריות

גבר רוצה אישה שפשוט "מבינה" אותו. הוא רוצה שהנשיות והזוהר שבה ימשכו אותו בדרך שהגבריות שלה מושכת אותו. הוא רוצה אישה שתעריך את היכולת שלו להגן, לכלכל ולפתור בעיות. הוא רוצה שהיא תעריץ את הנחישות שלו ואת היכולת שלו לשמור על קור רוח בעת לחץ. הוא לא רוצה להרגיש מסורס בגלל שהוא יותר הגיוני ואנליטי ולא (בהכרח) בוכה בסרטים נדושים.

בקיצור, הוא רוצה אישה שתראה בו כגיבור שהוא תמיד רצה להיות – וכשאתן באמת מבינות את זה – אתן עשויות להיות מופתעות כמה גבורה נשגבת יש בלבו ובנשמתו באמת. גבירותיי, זוהי הגדולה האמיתית בגבר. עבור הסיבות או הגורמים הנכונים, הוא ימות בשבילכן. עכשיו, אם זה לא גיבור, אני לא יודע מה כן?

2. ק' זה קבלה

כשמדובר ב"להבין" את הגבר שלך, ישנו דבר אחד שאסור לך לעשות אם את רוצה גבר שתוכלי לראות איתו עתיד. אל תתייחסי אליו כמו סוג של פרויקט שיש לתקן כי זה מה ששולף את ההגנות מיד. אם יש לך את הדחף להחליף את סגנון הלבוש שלו, את מעגל החברים שלו, הדרך בה הוא מדבר או מה שהוא אוהב לעשות – פשוט אל!

המשיכי הלאה ומצאי מישהו שאת יכולה לכבד ולהעריך בדיוק כמו שהוא. אם הוא רוצה את עזרתך, הוא יבקש אותה.
לגבר הנכון עבורך מגיע להרגיש כמו הגיבור שלך. אם הוא לא יכול להציע זאת, הוא לא הגבר שלך.

3. א' זה אסיר תודה

לגבר יש שתי מתנות עיקריות שהוא יכול להציע לאישה: היכולת שלו להגן ולכלכל. אז אם הוא מוכן לסכן את חייו כדי להגן עליך ולהשקיע את זמנו, כשרונו ונכסיו כדי לפרנס אותך, כל שהוא רוצה בתמורה היא הכרת תודה.

הוא רק רוצה שתעריכי את העובדה שהוא עובד קשה כדי לדאוג לך אפילו אם הוא לא יכול לתת כל מה שאת רוצה. זה באמת המעט שהוא יכול לבקש. אז אם את רוצה גבר שיראה בך את כל הדברים הטובים ויתאהב בך נואשות, הדבר היחיד שאת יכולה לעשות הוא לא לקחת אותו כמובן מאליו או לכבד אותו בשל המאמצים שהוא עושה.

4. ד' זה דאגה

אם זה תלוי בגבר שיגן ויפרנס את האישה שלו ומשפחתו, אז מה הוא רוצה ולמה הוא זקוק בתמורה? אם לומר בפשטות, היופי והחן הנשי שמושך אישה בא לידי ביטוי גם ביכולת המולדת שלה לדאוג לו.

לפני שאתם תוקפים את הרעיון הזה ומכריזים עליו כסקסיסטי, אנחנו בסך הכל מדברים על שני אנשים שמתקרבים האחד לשנייה כדי לאהוב, לדאוג האחד לשנייה ולהפוך את החיים של שניהם לקלים יותר ע"י יצירת חברות משותפת. יופייה האמיתי של מערכת יחסים היא כששני אנשים מתקרבים האחד לשנייה עם התשוקה לתת יותר מאשר לקחת. אז, הקסם קורה.

5. ק' זה קלילות

למרות מה שאתן חושבות או ניסיון העבר שלכם – אתן לעולם לא יכולות לדעת כמה הגבר שלכן באמת רוצה לרצות אתכן אם הוא יכול. למעשה, הבעיות צצות כשהוא חושב שהוא כבר לא יכול לרצות אותך. גברים הם יצורים די פשוטים. הם מביאים את הערך שלהם לידי ביטוי ע"י פתרון בעיות ותיקון דברים (ולעתים קרובות הם טועים כשהם מנסים לתקן אתכן).

בנוסף, דבר לא גורם לגבר להרגיש נורא יותר מאשר להתמודד עם בעיה שהוא לא יכול לפתור לכן אם את מראה חוסר שביעות רצון לעתים קרובות מדי, בכל צורה שהיא, הוא נכשל ולכן ינסה להרחיק עצמו מהרגשה שכזו. באופן הפוך, דבר לא גורם לגבר להרגיש מוצלח יותר מאשר לראות אותך מאושרת – לכן אישה חיובית, קורנת ושמחה היא הרבה יותר מושכת.

6. א' זה אמינות

כשמדובר בהפגנה אמיתית של אנרגיה גברית והקוד לפיו גבירם חיים, הקונספט של כבוד הוא בלתי נפרד מהאידאל. בין אם מדובר בלוחמים בשדה הקרב או "לוחמים" באופן סימבולי על מגרש התחרויות, הגב שמעניק לך בן זוגך הוא הגבול הדק שבין ניצחון והפסד או אפילו בין חיים ומוות. גבר חייב לבטוח בקבוצה שלו ולזכות בגב שלהם, אחרת, הוא לעולם לא יתחייב.

7. ע' זו עצמאות

אם ישנו תחום אחד בו אני רואה נשים משפלות כל הזמן, זה כשהם מנסים להגדיר את מערכת היחסים ולהתחייב מוקדם מדי. זה בגלל הצורך הנשי להרגיש "ביטחון" באופן הפוך לתשוקה שלו לחופש ולעצמאות. אם תחשבו על זה, כל חייל שנהרג בשדה הקרב עשה זאת לאחר שניסה להגן על הרעיון של חירות וחופש.

כשאתן מבינות את העובדה הפשוטה הזו, תבינו מדוע הוא מסתייג מהגדרה בשלבים הראשונים של הקשר, אבל אל דאגה. החדשות הטובות הן שהוא יחליף את החופש שלו עבור משהו טוב יותר, לכן מומלץ לא לכפות עליו לקבל החלטה מוקדם מדי.

8. ש' זה שבי

כשתבינו באמת את מה שכתבתי ותמלאו אחר תשעת העקרונות האלו, הגבר שלכן לא יוכל להוציא אתכן מהראש – ומהלב. זה בגלל שהוא יבחין בכל היתרונות ה"הגיוניים" האלו בדיוק בזמן שהלב שלו נפתח וה"רגשות" מתחילות להיכנס לאט לתוך המשוואה.

אה, ויש דבר אחד שיגרום לגבר להתנהג כאילו הוא בשבי, האופי התחרותי שלו לא יאפשר לו להפסיד את האישה הכי מדהימה שהוא פגש לטובת חבר שלו.

9. נ' זה נשמות תאומות

אם תעקבו אחר תשעה עקרונות המפתח האלו, משהו קסום יקרה. כשתביאו לידי ביטוי את האהבה שלכן לגבריות שלו ואת ההערכה כלפי מי שהוא, תוסיפו מעט הכרת תודעה, רוח דואגת ומחבקת, טבע קליל, יכולת להיות אמינות, כבוד ועצמאות בזמן שאתן לוכדות אותו – הכל יסתכם בדבר אחד. ה-נ' האחרונה מייצגת נשמות תאומות, כי זה בדיוק מה שהוא מצא.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version