היום גיליתי

אלו הם בני המזל שבוגדים יותר מאחרים וזה בדוק!

מסתבר שיש עוד מאפיין התנהגותי נורא ואיום שנוכל להאשים בו את המזל שלנו (מאחר ואנחנו עושים את זה גם ככה עם כל חיסרון אחר שקיים בנו): העובדה שאנחנו אנשים בוגדניים ומגעילים.

אתר הדייטינג האוסטרלי Victoria Milan גילה קשר משמעותי בין המשתמשים הרשומים שלהם, שכולם מועדים לבגוד, ובין המזל שלהם.

 

לפי המידע שנאסף ע"י האתר, כדאי שתהיו זהירים אם אתם בני מזל דלי, דגים או טלה, המרכיבים 10.9%, 10.1%, ו-10% ממשתמשי האתר, בהתאמה.

כשאתם מחפשים אחר בן הזוג הנאמן ביותר בעולם, הוסיפו "קשת" לרשימת הדרישות שלכם. האתר Victoria Milan מצא שמזל האש הזה הוא בעל הסיכוי הנמוך ביותר לבגוד, ובאתר רשומים רק 6.5% מכלל המשתמשים בו.

בנסיון להסביר את ההתנהגות שמרכיבה את דפוס ההתנהגות הבוגדני, סיגורד ודאל, המייסד ויושב הראש של האתר Victoria Milan, מסביר כי בני מזל דלי הם "טיפוסים בעלי דם חם ויצר מיני" אשר "לא ניתן להאשים אותם בגלל מה שכתוב בכוכבים".

בכל הכנות, אם אי אפשר להאשים את בני מזל דלי על היותם בוגדניים, גם אי אפשר להאשים את הישבן בן מזל העקרב המריר והנקמני שלי על כך שאני מוחץ את כל מי שבוגד בי.

ובהתאם לכל תיאור של בני מזל באשר הם, כבן מזל עקרב, כנראה ואני מבלה כל שנייה בזמני החופשי במשגל לוהט, מאחר ומזל עקרב הם בני המזל המיניים ביותר. למרות שאני לא בטוח שאוכל לשלב מין לוהט בלוח הזמנים שלי, עכשיו, ש"שובר שורות" חוזרת למרקע.

זה סופר סקי, לא ?

ובכן, למרות שבני מזל סרטן ואריה הם בני המזל המיניים ביותר, המידע מאתר Victoria Milan מגלה לנו שבני מזל אלו הם בעלי האחוז הנמוך ביותר הרשום לאתר…אולי בגלל שאנחנו כל כך עסוקים בצפייה בתכניות טלוויזיה ב"נטפליקס" כשאנחנו לבושים בתחתונים בלבד.

או, שאולי אנחנו רעבים למין כל הזמן, שאנחנו פשוט מוותרים על המתווך (האתר) לחלוטין ומחפשים את הטרף שלנו בבר, כמו שכל אדם בוגדני שמכבד את עצמו היה עושה. (אני צוחק, אנשים שבוגדניים הם חסרי כבוד. אל תבגדו.)

בכל מקרה, אם אתם יוצאים אם מישהו הנמנה על בני המזל הבוגדניים שציינו, היו דרוכים. האתר Victoria Milan כולל גם מאפיין לשעת חירום, בו תוכלו "לצאת במהירות מהאתר ולהיכנס לדף אינטרנט בעל אופי נייטרלי יותר".

בואו נהפוך את הבגידה לקלה יותר עבור כולם.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version