היום גיליתי

שימי לב! 15 דרכים שקטות שגבר מראה לך שהוא אוהב אותך בלי לומר אפילו מילה!

האם הגבר שלך שומר על שקט בכל הקשור למחלק ההיא של המילה בת ארבע האותיות, ואת מנסה להבין אם הוא אוהב אותך או לא?

לא כולם ווקאליים (או ברורים) לגבי הרגשות שלהם, ולכן רבים מאיתנו מתקשים לבטא את הרגשות העמוקים שלהם מתוך תחושה של דחייה, מחויבות או פשוט בגלל שהם מעולם לא אמרו "אני אוהב אותך" לפני כן.

 

הנה כמה דרכים עדינות ושקטות, דרכן הוא נותן לך לדעת שהוא מאוהב בך:

1. הנשיקות שלו ארוכות ומלאות תשוקה
מי לא אוהב נשיקות מושלמות וארוכות? כשהוא מנשק אותך כך בתשוקה גדולה בכל פעם, ברור שהוא הרבה יותר מנרגש להיות בחברתך.

2. החברים שלו אוהבים אותך
אם כל החברים שלו נפתחים בפניך ונהנים בחברתך, פירוש הדבר הוא שהם יודעים כמה את משמחת את חבר שלהם – ולכן גם הם חושבים שאת מדהימה בדיוק כמו שהוא חושב עליך.

3. הוא אוהב להתקרב
את יודעת כמה מערער זה עשוי להיות כמישהו שאת לא מעוניינת בקרבתו, מתקרב אלי? זהו ההפך המוחלט כאשר מישהו שאת רוצה נוטה להתקרב אליך יותר משהוא מתקרב לאנשים אחרים.

4. הוא מחייך אחרי שאתם מתנשקים
בטח, את יכולה להגניב חיוך קטן לאחר שאת מנשקת מישהו שאת נהנית מחברתו, אבל האם אי פעם הרגשת שאת קורנת באנרגיות חיוביות כשזה מישהו שאת אוהבת? אם את תופסת אותו מחייך חיוך רחב אחרי שאתם מתנשקים, זה סימן אמיתי שהוא נהנה מחברתך.

5. הוא מקשיב לך בתשומת לב
בעוד הוא לא מדבר הרבה כשזה מגיע למערכת היחסים שלכם ולא משתף את הרגשות שלו איתך, העובדה שהוא מקשיב לך קשב רב אומרת הרבה. אולי הוא נשען קרוב יותר אליך כשאתם משוחחים על נושאים חשובים ומהדהד כשאת אומרת משהו נוקב, וע"י כך מראה כמה המילים שלך חשובות לו.

6. הוא עומד ישר…
רובנו נוטים לעמוד ברישול וברפיון. בכל מקרה, כשמישהו מנסה להרשים את זה שממנו אכפת לו הכי הרבה ורוצה שהאדם שמולו ירגיש משיכה עזה כלפיו, הוא יעמוד או ישב ישר.

7. והוא "סוחט" את ידך…

8. הוא מתקשר או שולח הודעות ללא סיבה
לא כל האנשים עושים את זה כשהם מאוהבים. אז אל תיקחי את זה אישית אם הוא לא. לאחר שזה נאמר, זהו סימן שהוא מרגיש בטוח בחברתך במצבים לא רומנטיים כמו גם ברומנטיים, ושהוא חושב עליך במהלך היום.

9. הוא נשאר בסביבה
הוא אוהב לעשות איתך דברים ביחד בלי סיבה מיוחדת? כמו למשל, במקום להיפגש לארוחת ערב, הוא עוצר בחנות המכולת לפני כן כך ששניכם תוכלו לבשל יחדיו. באמצעות ביצוע מטלות פשוטות הוא מראה עניין בלהישאר קרוב אלייך, בשונה מדייט רגיל (או שותפים למיטה).

10. הוא יוצר איתך קשר עין לעתים קרובות
כשאתם בבר עם חברים, האם הוא סורק את סביבותיו במהירות ומחייך אלייך. זה מעיד שלמרות ששניכם עושים דברים שונים, הוא רוצה שתהיי מודעת כמה אכפת לו.

11. הוא מעביר את האצבעות שלו בשיער
כשאנשים עצבניים, הם נוטים להעביר את האצבעות בשיער שלהם. האם הוא עושה את זה כששניכם נמצאים קרובים אחד לשני וזהו רגע רומנטי? אם כן, זה עשוי להראות שהוא רוצה לומר לך משהו אינטימי אבל הוא לא יכול למצוא את המילים.

12. הוא מחקה את ההתנהגות שלך
האם הוא נוטה לקחת ביס מהאוכל שלו באותו הזמן שאת עושה זאת? ייתכן והוא מפגין איזופרקסיזם, מעין חיקוי של התנהגות בקרב קבוצות או פרטים שמתקרבים האחד לשני.

13. הוא קונה לך מתנות בעלות משמעות
כשאני אומרת "בעלות משמעות" אני לא מתכוון "יקרות"; אני מתכוונת שהוא משקיע מאמץ ומחשבה אמיתית בלמצוא לך את המתנה האולטימטיבית שתתאים לאישיות שלך. היה לי בחור שקנה לי שלישיית זוגות גרביים; זוג אחד עם הדפס חמוד בטירוף, השני מיועד למגפיים והשלישי לעקבים. בשבוע שלפני, קיבלתי שלפוחית בכף הרגל בגלל זוג מגפיים שקניתי לא מזמן, אז זה היה ממש חמוד מצדו ונתן אינדיקציה שהוא באמת הקשיב לי וזכר את מה שאמרתי.

14. הוא צוחק בכל פעם שאת בסביבה – והרבה.
האם הוא חושב שאת מצחיק ולא יכול להפסיק לצחקק כשאת אומרת משהו מטופש? מוזר עד כמה שזה יישמע, ככל שהוא צוחק לעתים קרובות יותר וחושב שאת משעשעת, כך רצינית יותר רמת ההתעניינות וההתרגשות שהוא חש במערכת היחסים שלכם.

15. הוא נוגע בך באופן ספונטני
כשאתם במקום ציבורי, האם הוא מניח את האצבעות שלו על גבך כדי לשמור עליך קרובה? האם הוא מחזיק את ידייך מעל השולחן כשאתם במסעדה? קרבה רנדומלית באמצעות מגע מראה שהוא מנסה לשמור על מגע פיזי, אפילו אם לא מדובר במגע מיני.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version