ויראלי

מה צורת הטבור שלכם אומרת עליכם? מפתיע מאד!

By john

September 13, 2020

יש קשר בין האישיות שלכם לבין צורת הפופיק שלכם. מופתעים? הנה הקשר:

להצטרפות הקליקו 👈 https://bit.ly/3tdbv

אומלומנסיה היא חקר צורות הטבור והיא משמשת לניבוי האישיות של בני האדם, בהתבסס על צורת הטבור שלכם. למרות שזה נשמע מטופש במעט, ישנן צורות, צבעים ובליטות שונות לאיבר. הטבור מגלה הרבה על הבריאות והגוף – ולכן, גם על האופי.

בכתבה זו, ישנן צורות טבור שונות. נספר לכם מה ניתן לדעת עליכם באמצעותן

 

1. עגול

טבור עגול ועמוק משמעותו אישיות אופטימית. אם יש לכם טבור עגול, המשמעות היא שאתם סוג האנשים שיסתכלו על ענן אפל ויראו את היופי שבו. אתם סוג האנשים שייפגעו ויחייכו מכיוון שלמדתם מזה משהו. העובדה היא שאתם מתקשרים היטב את המחשבות שלכם, וזה גורם למערכות היחסים שלכם להיות בריאות ומקשרות. בנוסף, האופטימיות שלכם נדבקת לאנשים שלא אוהבים להיות בסביבת אנשים שיגרמו להם לראות את התקווה. מזל הוא משהו שאולי אין לכם בשפע, אבל אתם מפצים על כך באמצעות האישיות השמחה שלכם.

2. גדול

טבור גדול ועמוק הוא סימן לאישיות נדיבה. אם יש לכם טבור כזה, אתם מסוג האנשים שנדיבותם לא יודעת גבולות. אתם מסוג האנשים שעשויים לסבול באופן אישי, אבל לעולם לא יתנו לזה להשפיע על הקרובים אליכם. אתם מצטיינים בניהול בני אדם, מכיוון שאתם טובים עם אנשים. עם הגיל, אתם תהפכו לחכמים יותר בזכות החוויות השונות שתחוו. הבעיה היחידה שתצוץ היא שייתכן ותתחילו לפקפק בצורך להיות בלתי-אנוכיים בעולם אנוכי, אבל ברגע שתעברו את זה, אתם תבינו שהאדם היחיד שאתם רוצים להיות הוא עצמכם.

3. שטחי

הטבור השטחי והקטן מעיד על ממד אפל יותר של האישיות שלכם. אנשים בעלי טבור כזה טובים בשמירת סודות. אתם אנשים שמבינים את הצד האפל של אנשים אחרים. עברתם הרבה ולמדתם לא לבטוח באנשים, חוץ מאלה שקרובים אליכם מאוד. אתם יכול מאוד להיות מסתוריים,  בהתחשב בדברים שראיתם ובסוג האנשים שחוויתם, מה שהופך אתכם למעט ספקנים, אבל מסיבות טובות.

4. בולט

טבור בולט מעיד על אישיות עם כוח רצון חזק. אתם מסוג האנשים שעשויים להיראות עקשנים, אבל העובדה היא שאתם מאמינים בהישארות בדעותייכם, אליהם הגעתם לאחר מחשבות ושיקול דעת זהיר. אתם אוהבים להיות באור הזרקורים (אם כי לא תוכלו להודות בכך), כי אתם יודעים את הערך האמיתי שלכם, ואוהבים להיות במרכז תשומת הלב בזכות מי שאתם. אהבה היא בעיה בשבילכם, מכיוון שייקח קצת זמן עד שתמצאו מישהו או מישהי כדי שיתאמו את היכולות שלכם. אבל ברגע שתמצאו אותם, זה לכל החיים.

5. פונה למעלה

טבור גדול, עמוק, שפונה למעלה, הוא צורת בטן האידיאלית שמעידה על לידה (יחסית) בריאה, שהובילה למוח בריא. התכונות העיקריות שמגדירות אתכם הן עליזות, אנרגטיות ופעלתנות. אתם סוג האנשים שמונעים מבפנים מטבעם. ההתלהבות שלכם מדבקת. לא הרבה אנשים יודעים את זה, אבל יש לכם מטרה סודית בלב, שאותה אתם רוצים להגשים בימי חייכם. כל מה שתעשו יקדם אתכם למטרה זו. זה עלול לקחת זמן, אבל אתם תשיגו אותה לבסוף.

6. מופנה מטה

ההיפך הגמור מטבור שפונה כלפי עלה, טבור שמופנה מטה מעיד על רמות אנרגיה נמוכות יותר. עם זאת, מדובר רק במאפיין פיזי. אתם מסוג האנשים שאולי לא אוהבים לעבוד יותר מדי באמצעות הידיים, אבל מצטיינים במשחק חשיבה. אתם מסוג האנשים שיכולים להיקרא "עצלנים", אבל אחרים גם מעריכים את החוכמה שלכם באותו זמן. אנשים עצלנים מוצאים דרכים טובות יותר לעשות את אותו הדבר בדיוק … הדרך הזו נכונה מאוד בשבילכם. אז קחו את זה בקלות, הירגעו והמשיכו עם מה שכבר התחלתם

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.