היום גיליתי

הנה רשימת הדברים שנשים אוהבות אבל מפחדות לבקש!

החברה קבעה תמיד כי נשים הן ביישניות, שיסרבו להשמיע את קולן, ויחפשו את דרישותיהן, אך כאשר יחליטו שהן רוצות משהו, מהמבט שלך הפרטנרים שלהן, בעודן לא משמיעות אותן כל הזמן.

הזמנים השתנו, נשים הפכו להיות מתקדמות, אך הרצון שלהן להיות מופתעות נשאר אותו הדבר. מה הן בדרך כלל רוצות?

 

בואו נראה את הדברים שנשים אוהבות אבל מפחדות לבקש.
1. הרפתקאות חושניות

נשים היו רוצות שיקחו אותן לעיר על ידי הגבר שלהן, אבל כל זה תלוי במצב הרוח, ועד כמה מסוגל הבחור להבין אותן. זה גם מביא את השאלה של האמון שלה על הבחור. היא אוהבת לעשות דברים שהחברה לא מקבלת אותם, ומסירה את כל המגבלות עליהם. אבל היא לעולם לא תאמר את זה בקול רם.

2. לשים בד מעל עיניה

לא בצורה מטאפורית, אלא מבחינה מינית. כסה את עיניה,  ותגרה אותה עד שהיא תתחנן שתעשה לה טוב. זה כל כך אינטנסיבי שרוב הנשים משתוקקות אליו בדממה, ורובן צועקות בקול רם, בעיצומה של תשוקה. אחד החושים אולי נשלל, אך אחרים מוגברים, מה שמוביל ליותר הנאה. כריסטיאן גריי הוא אשם.

3. סרט חושני

בואו פשוט נקרא לפיק, פיק. רוב הנשים היו רוצות להיות מוקלטות בזמן שהן עושות אהבה, או בעת ביצוע סיפוק מיני, זה גורם להן להיראות סקסיות, עזות וחזקות. אבל זכור, גם אם היא לא יכולה להגיד את זה בגלוי, אתה עדיין צריך לבקש את רשותה לכך, אלא אם כן יש לך רצון לבלות כמה שנים בכלא. זהו קו מסוכן דורך עליו.

4. תמונות כנות

סנאפצאט אינסטגרם ופייסבוק יצרו תופעה זו הנקראת #כנה. ביסודו של דבר, אתה לוקח תמונה של מישהו מבלי שהוא שם לב שאתה לוקח תמונה. זה נראה מקורי יותר, וחלקם עשויים להופיע פוטוגניים יותר. זכור עם זאת, אתה יכול לצלם רק אם אתה מכיר את האדם הזה והם איתך בשלב זה בזמן. כל דבר אחר, ותהפוך לסטוקר, ויזרקו אותך לכלא.

5. "תדבר אליי בגסות"

ג'ייסון דרולו באמת מכיר אישה. אחרת, איך הוא ידע כי נשים אוהבות לדבר בגסות? זה נכון לגבי כמה נשים, כמו פרשנות של דברים שיעשו להם, בזמן שהם עושים דברים אחרים. זה מביא טעם גס לכל העניין. אבל, אם היא לא בתוך זה, אל תעשה את זה.

6. לראות סרטים חושניים

בעוד שרוב הנשים לא היו מודות בזה, הן באמת אוהבות לצפות בפורנוגרפיה טובה. הן אולי לא כל כך אנינות טעם בזה, אבל הן אוהבות טריקה ובאם טובים לפעמים. מה שמקסים אותן יותר הוא אם המאהב שלהן צופה בהם איתה. זה מביא אינטימיות חדשה לגמרי למערכת היחסים שלהן, שהן אוהבות.

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version