היום גיליתי

עם איזה מזל אתם הכי מתאימים במיטה?! זה הזמן לגלות!

הייתם פעם עם מישהו כל כך קרוב, שהרגשתם כאילו אתם זוג מהשמיים? או להיפך, עם כל פרטנר השתכנעתם שלא תמצאו את האחד המושלם?

אולי פשוט אין לכם מזל? בטח תגידו שזה שטויות, אך על פי האסטרולוגים, ישנם חוקים מסוימים (שכמובן לא עובדים ב-100%), אבל כללים יציבים למדי – לגבי ההתנהגות של בני מזלות שונים במיטה. אז איזה מזל אסטרולוגי הכי מתאים לכם במיטה?

 

1. הזוג הספונטני: טלה וקשת
כאשר שניהם במצב רוח טוב, הם יעשו פעילות גופנית, כגון: שחייה, הליכה או ריצה. אבל כאשר לשניהם יש מצב רוח עגמומי, הם נוטים לקיים יחסי מ*ן – לא משנה היכן הם נמצאים. שניהם עצמאיים, לכן אין להם צורך בעזרה במיטה. הם אוהבים לנסות דברים חדשים, אבל היוזם הוא תמיד רק אחד מהם.

2. הזוג ההחלטי: בתולה ושור
במהלך קיום יחסי מ*ן לעתים יכולים לקרות דברים מביכים: תנועות בלתי צפויות, קולות מוזרים, או אפילו יהיה צורך לנקות את החדר אחרי שהכל נגמר. אבל אם מזל בתולה ומזל שור ביחד, הם לא שמים לב לדברים האלו. מזל שור מעריך את הפרפקציוניזם של מזל בתולה וזה גורם להם לרצות את הפרטנר ולעשות הכל בצורה הטובה ביותר.

3. הזוג הסקרן: תאומים ודלי
בעוד שבני מזל דלי נוטים לנסות דברים חדשים, מזל תאומים נהנים לבלות את הזמן יחד עם בן הזוג. אך אם הם מרגישים אפילו טיפה של חוסר אמון, הם ישמרו על שתיקה. ואם שניהם ירצו לשנות משהו בחיי המ*ן שלהם, אף אחד מהם לא ירצה להגיד את זה ראשון. אבל שניהם אוהבים משחק מקדים, הם לא יתביישו להתחיל בשיחה עם מילים גסות בזמן שהם מורידים את הבגדים ומתחילים ב"פעולה". הם פתוחים, כך שהם מרגישים בנוח להציע דברים חדשים בלי בושה.

4. הזוג החושני: סרטן ודגים
גם סרטן וגם דגים הם בני מזל המים, לכן יש כאן אפשרויות כמעט בלתי מוגבלות לרעיונות חדשים במיטה ויישומן. כמו שאין גבולות למים, כך יש להם מאגר עצום של תנוחות, תנועות ודרכים לקיום יחסי המ*ן. הם אנשים חושניים אך עם זאת אנשים טובים בנשמה, לכן גם במהלך קיום יחסי מין, יש רגעים של דינמיקה ויש רגעים של חושניות.

5. הזוג הרומנטי: אריה ומאזניים
למזל אריה יש בדרך כלל אגו גדול, שצריך לכבד ולהעריך אותו ע"י ליטופים, נשיקות או ביטויים אחרים של רגשות. בדרך כלל בני מזל מאזניים יודעים לענות על הצרכים האלו. כדי להיות מאושרים במערכת יחסים או במהלך קיום יחסי מ*ן – בני מזל אריה רוצים להרגיש הערצה, אהבה והערכה מצד הבן זוג, ובכך הביטחון העצמי שלהם עולה, בעוד שהמאזניים לעתים קרובות צריכים שמישהו ידאג להם ויגרום להם להרגיש מאושרים. יחסי המ*ן שלהם יהיו מלאים בחוויות, דרמה ורומנטיקה.

6. הזוג האקסצנטרי: עקרב וגדי
בני מזל עקרב וגדי יכולים להיות שונים לגמרי, אבל כשהם ביחד, הם פועלים יחד היטב. למה? כי הם קשובים לצרכים אחד של השני. בני מזל גדי יכולים להיות חרוצים מאוד, בעוד שבני מזל עקרב מלאי התלהבות, חסרי מנוחה ואקסצנטריים מאוד. לכן, בני מזל גדי החרוצים ידללו את חוסר היציבות של בני מזל עקרב, וזה יוביל אותם להבנה מלאה.

אמנם יש תכונות דומות לבני מזלות מסויימים, אך לא צריך לשכוח שכל אדם הוא עולם במלואו ולכן לא תמיד החוקים האסטרולוגיים נכונים ב-100%. ספרו לנו בתגובות האם במקרה שלכם זה אכן היה נכון וכמובן אל תשכחו לשתף את הכתבה עם החברים!

תורגם ע”י – צוות “היום גיליתי”.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version