היום גיליתי

אישה בת-31 הוציאה 700,000 שקלים על ניתוחים פלסטיים, כדי להיראות כמו ציור הקריקטורה של עצמה – אתם תהיו בהלם מוחלט כשתראו איך היא נראית היום!

בגיל 15 כריסטינה בוטל, ממערב יורקשייר, אנגליה, בילתה את חופשת הקיץ באיביזה. בזמן חופשתה היא פנתה לצייר קריקטורות, אשר צייר ציור קריקטורה בדמותה. ומאז היא במרדף אובססיבי על מנת להיראות בדיוק כמו הקריקטורה. כן קראתם נכון!

המראה הקיצוני הנוכחי של כריסטינה, הוא רחוק מאוד מן המראה הטום בוי בילדותה.

"בילדותי, אהבתי ללבוש בגדים רפויים, אהבתי לשחק בבוץ ולשחק בכדורגל. היו לי שלושה אחים והייתי הילדה היחידה במשפחה. אמי כל הזמן ניסתה להלביש אותי בשמלות, היא רצתה שהמראה שלי יהיה יותר נשי".

בגיל 14 הכל השתנה. היא פרשה מהלימודים, התחילה לעבוד במספרה מקומית ורק אז היא החלה להקדיש יותר תשומת לב למראה שלה.

אך כריסטינה לא דמיינה לעצמה שאותו היום הגורלי בו ציירו את הקריקטורה בדמותה יהיה נקודת המפנה בחייה שהובילה למסע רדיפה אחר ניתוחים פלסטיים במשך יותר מעשור.
בגיל 17, כריסטינה עברה את הניתוח הראשון שלה להגדלת חזה.

"כאשר ראיתי את הקריקטורה בפעם הראשונה, התרגשתי כל כך. כאילו ידעתי סוף סוף מי אני רוצה להיות. חשתי קנאה בציור, רציתי להיראות כמו הקריקטורה. אמן הקריקטורות ראה את הפוטנציאל שבי. הוא הראה לי מי אני יכולה להיות, אם אדחוף את עצמי עד קצה גבול היכולת. התאהבתי בעיניים של הדמות, בחזה הגדול ובשפתיים הבשרניות. הקריקטורה הובילה אותה לכיוון הנכון בחיי". כך היא אמרה.

כעת, כריסטינה בת ה-31, בעלת מספרה מצליחה, הוציאה כבר קרוב ל-700,000 אלף שקלים על ניתוחים פלסטיים על מנת להשיג את מטרתה. על אף הסכום המטורף, היא עדיין חושבת שיש עוד עבודה לעשות.

לאורך השנים, כריסטינה עברה 5 ניתוחים להגדלת חזה ועלתה ממידה DD32 למידה K36 – מידה מטורפת לחלוטין. כמו כן, היא הוציאה מאות אלפי שקלים וממשיכה לבזבז על מיטות שיזוף, תוספות שיער, איפור קבוע, הדבקת ריסים, זריקות בוטוקס בפנים ובשפתיים, הלבנת שיניים וקעקוע מסביב לפטמותיה בצורת לב.

"לאחר כל הליך ניתוח, אני יודעת שאני הולכת להתעורר ולראות תוצאה חדשה בגופי וההרגשה הזו מדהימה. בכל פעם אני מתקרבת בעוד צעד להגשמת חלומי. עם כל ניתוח, המראה שלי הופך למוגזם יותר, בדיוק כמו המראה הקיצוני בציור הקריקטורה".

כריסטינה מודה שמדובר בהתמכרות, אבל היא שמחה להיות מכורה לכל מסע הניתוחים, על מנת להגשים את היעד שלה.

כדי להמשיך לדבוק במטרתה הסופית, היא שומרת את היצירה המקורית, תלויה בסלון ביתה.

"הקריקטורה היא האייקון שלי, וזה עושה לי טוב להסתכל על התמונה ולהרהר על מה שאני עוד צריכה לעשות. עוד לא סיימתי עם התהליך, ידי עוד נטויה. אני לא חושבת שאי פעם אפסיק עם הניתוחים הפלסטיים. כשאני אהיה מבוגרת יותר, אצטרך לעבור עוד ניתוחים בפנים ובחזה על מנת לשמור על המראה ולהיראות בדיוק כמו הקריקטורה".

"אנשים ברחוב זורקים הערות בוטות לגבי המראה שלי, אבל זה לא מטריד אותי. כל עוד החברים הקרובים ובני המשפחה שמחים בשבילי, לא אכפת לי. הבחורה בציור היא בדיוק כמוני, היא בטוחה בעצמה, מאושרת ולא אכפת לה מה אנשים אחרים חושבים". כך אמרה כריסטינה.

לדעתנו, היא השיגה את מטרתה. גם אתם חושבים כך? שתפו אותנו בתגובות.

תורגם ע"י – צוות "היום גיליתי".

תגובות פיסבוק
Exit mobile version