היום גיליתי

9 סימנים שיעידו שאת יוצאת עם ג'נטלמן אמיתי

אנחנו חיים בעולם משוגע שנהיה משוגע יותר ויותר כל יום. הרבה נשים חושבות ש"גברים אמיתיים" לא קיימים, אבל זו לא המציאות. האבירות והג'נטלמניות עדיין חיה ובועטת. למרבה הצער, כמה תפוחים רקובים גרמו לכל הסל להיראות פגום.

גברים לא ממש מבינים את חלום "הגבר המושלם" כיוון שהם לא אוהבים לציית לסטנדרטים שהחברה הציבה. גברים רבים אוהבים פשוט לפעול ע"פ האינסטינקטים שלהם, וללמוד כל יום איך לשפר את עצמם. הכתבה הזו מבוססת על גברים שלמדו מניסיונם שלהם ומהניסיון של הגברים סביבם, אשר מהווים דוגמה לשאר הגברים בעולם. בואו נתחיל!

הוא מכבד את מי שאת
ג'נטלמן אמיתי תמיד יכבד אותך בשל הייחודיות שלך והאנושיות שבך. הוא לעולם לא ינסה לשנות אותך למישהי אחרת בשל סיבות אנוכיות. הוא תמיד יוודא שאת מרגישה גאה במי שאת וינסה בכל כוחו לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך. גבר אמיתי יכבד את ההחלטות שלך ולא יבקר כל צעד שלך. אם תיכשלי, הוא לא יזכיר את זה וישמח לאיד. הוא ירצה שלעולם לא תוותרי ושתמיד תרדפי אחר החלומות שלך.

הוא מעדיף את המוח שלך על הגוף שלך
גבר חכם יודע שיופי הוא עניין זמני, ועתיד להיעלם. הוא יודע מה חשוב באמת ולא יתאהב בך רק בגלל המראה שלך. גבר אמיתי יתאהב בך בכלל מי שאת, בגלל החכמה שלך, ההומור שלך, הדרך שאת גורמת לו להרגיש שהוא איתך. לא יהיה אכפת לו כמה התאפרת או איזו שמלה את לובשת. הוא הולך לאהוב אותך גם בפיג'מה ובפנים נטולות איפור.

הוא נותן לך יותר ממה שהוא מצפה לקבל
גבר אמיתי הוא לגמרי נטול אנוכיות, הוא יודע שאהבה זה לא נתינה וקבלה במידה שווה לחלוטין. לפעמים האיזון קצת מתערער וזה בסדר בעיניו, כי הוא עדיין יעשה את המיטב עבורך. הוא יודע שמעשים נטולי אנוכיות הם מתגמלים ונותנים לו שמחה שהוא לא יקבל בשום מקום אחר. הוא ימשיך לתת לך מאה אחוז, בלי קשר לאיך את תתייחסי אליו. בגלל שהוא לעולם לא יוותר על מערכת היחסים שלכם.

הוא לעולם לא יוותר עליך
גבר אמיתי יודע את החשיבות של כל מערכת יחסים- בתוך או מחוץ למשפחה. הוא יודע שאהבה היא לא בדיחה, הוא יודע איך להוקיר את כל הרגשות שלך ויעשה את מיטב יכולתו כדי להיות קשוב אליהם. ג'נטלמן אמיתי לעולם לא יוותר עליך, גם אם רבתם או חוויתם עליות ומורדות בקשר. הוא ישאר חזק ויאמין באהבה שאתם חולקים, שכן הוא יודע שבלעדיה החיים שלו יהיו ריקים וחסרי מטרה.

הוא תמיד יפצה אותך על הטעויות שלו
אין כזה דבר "הגבר המושלם", כולנו בני אדם ונטעה בסופו של דבר. מה שחשוב הוא להודות בטעויות ולתקן אותן. ג'נטלמן אמיתי תמיד ייקח אחריות על הטעויות שלו, יתנצל ויהיה מוכן לתוצאות של מעשיו, לא משנה כמה הן קשות.

הוא לא מאמין בשקרים
גבר אמיתי מבין מה החשיבות של האמת. הוא יודע באיזו קלות שקר יכול להתגלגל ככדור שלג וכמה קשה להשתלט עליו. הוא תמיד יבחר לומר את האמת ללא התחשבות בהשלכות, כיוון שהוא באמת מאמין שאמירת האמת תגרום לו לסיפוק. הוא יודע מה החשיבות של אמון ויודע כמה קל לשבור אותו. גבר אמיתי יוקיר את האמת ששוררת בין שניכם.

הוא לא מסתיר את העבר שלו
לגבר אמיתי אין שלדים בארון. הוא מספר לך בדיוק מאיפה הוא בא ומה הוא עשה, שכן חשוב לו להיות פתוח וכנה איתך. הוא לא מאמין ש"מה שלא יודעים לא פוגע". הוא מבין שזה הופך את החיים לפשוטים ושלווים יותר.

הוא אף פעם לא יעמיד פנים שהוא מישהו אחר
גבר אמיתי תמיד ידע מה הוא. הוא לעולם לא ינסה להיות מישהו אחר כדי להרשים אותך כי הוא יודע שזה לא יוביל לאהבת אמת. הוא לא יפחד להפגין חולשה או לבכות מולך, ויראה לך את כל הנקודות הרגישות שלו, כיוון שהוא סומך עלייך בעיניים עצומות.

יהיו לו ציפיות ריאליסטיות ממך
ג'נטלמן אמיתי יודע כמה זה כואב כשמישהו מצפה ממך ליותר משאתה מסוגל לתת. הוא תמיד יהיה ריאליסטי בציפיות שלו כדי לא להפוך לנטל על הצד השני ולהשפיע לרעה על מערכת היחסים.

תורגם ע"י – צוות "היום גיליתי".

תגובות פיסבוק
Exit mobile version