היום גיליתי

כלבה חולה היתה כבולה על ידי הבעלים במשך 10 שנים – סוף סוף הגיעה ההצלה

קשה להבין מדוע אנשים מסוימים חסרי לב כלפי בעלי חיים, כמו האיש בסיפור הזה, שכלא את כלבתו החולה במשך עשר שנים.

למרבה המזל, יש אי שם גם נשמות מדהימות, שמוודאות שלסיפורים כמו אלה, יכול להיות גם סוף טוב.

לכמה תושבים התחילו להידלק נורות אדומות, כשהבחינו ששכניהם החזיקו את כלבתם כשהיא כבולה במצב נוראי בחצר ביתם.

לכלבה, שנקראה על ידי הבעלים שלה ג'ודס, לא היה שמיכה, מים, אוכל או צעצוע. ג'ודס הייתה מרותקת וכלואה, מוגבלת רק לאזור קטן בו יכלה להסתובב. השכנים יכלו לראות שהיא צולעת בכאב.

Animaladvocates.com

השכנים התעמתו עם הבעלים בניסיון לשים קץ ליחסם האכזר לכלבתם. אבל הם סירבו להקשיב.

ההתעללות והייסורים שעברה ג'ודס המסכנה נמשכו עשר שנים, מכיוון שכל הניסיונות לעצור את בעליה נכשלו. לעתים קרובות חשבו השכנים פשוט לפרוץ ולשחרר את היצור האומלל, אך חששו מההשלכות המשפטיות.

אבל, הסיוט של ג'ודס סוף סוף הסתיים. עמותת זכויות בעלי חיים Animal Advocates קיבלה מידע על תנאי המחייה של ג'ודס, ומיד החליטה לנקוט בפעולה. ג'ודס הורחקה מבעליה – ולאט לאט, חייה החדשים החלו להתגבש.

Animaladvocates.com

אחרי שג'ודס התרחצה, טופחה וקיבלה את כל התרופות שהיא נדרשה, לא עבר זמן רב ובני זוג אוהבים הציעו לטפל בה. שמה של ג'ודס שונה לג'ודית, וכיום היא חיה חיי כלב נפלאים מלאים בהמון אהבה וטיפול אוהב ורך.

אזהרה: הסרטון שלהלן מכיל תמונות חזקות.

אנו מבינים שרבים זועמים על כך שלקח כל כך הרבה זמן עד שג'ודית חולצה, אך לא ברור מדוע לא ננקטו צעדים משפטיים נגד הבעלים מוקדם יותר. הדבר החשוב הוא שהשכנים לא ויתרו על הניסיון לחלץ את ג'ודית, וכי היא חיה היום חיים חדשים ומאושרים.


למרבה הצער, ישנם מקרים רבים של התעללות בבעלי חיים כמו של ג'ודית, שלא מטפלים בהם. אנא שתפו את הסיפור הזה כדי להגביר את המודעות.

תגובות פיסבוק
Exit mobile version