היום גיליתי

10 אנשים שלא ציפו להפוך לסלבריטאים הוליוודיים מהשורה הראשונה

חלק מהסלבריטאים עובדים קשה ותמיד חלמו לעמוד מול אלפי זרקורים, מצלמות בכל מקום ומיליוני מעריצים מסורים. אחרים התפרסמו בזכות מפגש מקרי שהפך את חייהם על פיהם. זה לא אומר שהם לא היו מודעים לכישרונות שלהם בעצמם, אך בגלל תפנית אירועים בריאה הם הבינו מה הם באמת רוצים לעשות בחיים.

אספנו כמה סיפורים כאלה על סלבס שגילו תהילה בטעות. תסכימו שכל אחד מהסיפורים האלה נשמע כמו אגדה.

ג'ניפר לורנס

מעט מאוד צעירים אוהבים לבלות חופשות קיץ עם הוריהם. אבל ללא ספק ג'ניפר לורנס עשתה חיים משוגעים במהלך חופשה משפחתית כשהייתה בת 14. בזמן שמשפחתה טיילה בניו יורק, סוכן ליהוק הבחין בשחקנית הצעירה. הוא התקרב למשפחה, שאל אם הוא יכול לצלם את ג'ניפר ורשם את מספר הטלפון שלה. למחרת הוא התקשר אליה והזמין את זוכת פרס האוסקר העתידית לאודישן הראשון שלה אי פעם.

ג'וני דפ

בצעירותו דפ היה מורד אמיתי. הוא באמת האמין שיום אחד הוא יהפוך לכוכב רוק אמיתי. הוא הופיע בברים עם הלהקה שלו, The Kids, ואפילו נשר מבית הספר כדי להקדיש יותר זמן למוזיקה שלו. עם זאת, לורי אן אליסון, אשתו הראשונה של ג'וני, הציגה אותו בפני ניקולס קייג'.
קייג' חשב על דפ כמו כשחקן מבטיח, ועודד את המורד הצעיר לפגוש סוכן. והוא פגש…

אלכסיס בלדל

אלכסיס היתה ילדה מאוד ביישנית וסגורה. כדי להתמודד עם חוסר הביטחון שלה הצטרפה לקבוצת תיאטרון מקומית. במהלך הופעה במרכז קניות קטן, סוכן דוגמנות הבחין בשחקנית הצעירה. הוא הזמין אותה לעבור לניו יורק ולהתחיל קריירה בתחום האופנה. הכוכבת העתידית של בנות גילמור אמרה כן.

ג'סטין ביבר

ילדותו של ג'סטין הייתה די רגילה אך את הדברים שבאו אחר כך אפשר להגדיר באמת כקסומים. אמו של הילד גידלה אותו לבדה – היא נאלצה להחזיק יותר ממשרה מלאה אחת כדי להשיג מספיק כסף. היא הייתה ממש גאה כשבנה בן ה -12 השתתף בתכנית הכישרונות המקומית. האם צילמה את הופעתו והעלתה את הסרטון ליוטיוב. המפיק סקוטר בראון ראה את הסרטון ולא היה לו ספק אחד כי בקרוב הנער הזה יהפוך למה שכולם מדברים עליו בימינו.

צ'אנינג טייטום

צ'אנינג טייטום נהג לעבוד כחשפן ואנשים רבים אוהבים להיזכר בעובדה המשעשעת הזו. עם זאת, זו לא הייתה העבודה הנועזת היחידה שניסה לעשות כשהיה צעיר. הוא עבד גם כבנאי, כעוזר במרפאת וטרינרים ומוכר בחנויות. פגישה מקרית שמה קץ למעברים שלו בין עבודה לעבודה. בזמן שטייטום הלך בחוף מיאמי, סוכן דוגמנות ניגש אליו והזמין אותו לקחת חלק בעסקי השעשועים.

אלן פומפאו

אלן פומפאו ידועה ברבים בזכות תפקידה כמרדית גריי מסדרת הטלוויזיה האנטומיה של גריי . בשנות ה -90 היא נהגה לעבוד כמלצרית בבית קפה. שם, הבחין בה צלם אופנה. עד מהרה הם התחילו לצאת ויצאו לניו יורק כדי לכבוש את עולם עסקי השעשועים. ראשית, היא השתתפה בפרסומות ואז הלכה לאודישן לחוק וסדר .

מל גיבסון

אלמלא אחותו ששלחה בסתר את קורות החיים של מל לאולפן משחק, סביר להניח שהוא היה עיתונאי מפורסם ולא מועמד לפרס האוסקר. עם זאת, הגורל העדיף את גיבסון, ומנהל הליהוק הזמין אותו לאודישן. גיבסון החליט לסמוך על האינטואיציה של אחותו ומשם הכל היסטוריה.

פמלה אנדרסון

מי ידע שאפשר להתפרסם תוך תמיכה בקבוצת הספורט האהובה עליו? אבל זה בדיוק איך שפמלה אנדרסון בת ה -21 החלה את הקריירה שלה. באותה תקופה היא הייתה רק ילדה רגילה מוונקובר שם עבדה כמאמנת כושר. במהלך משחק ספורט, תגובתה הרגשית נלכדה במצלמה. פמלה עלתה לשידור במהלך המשחק בטלוויזיה המקומית, שם נראתה בטעות על ידי סוכן יחסי ציבור של חברת לאבט. הם אלה שהציעו לה את חוזה הדוגמנות הראשון.

שרליז ת'רון

מי יחשוב טוב על אישה שתצעק לפקיד בבנק? מסתבר שסוכן הקולנוע שהיה עד לסצינה הזו התרשם ממזגה של שרליז. כן, אותה אישה צועקת הייתה, למעשה, שרליז ת'רון שבאותה תקופה היו לה כמה בעיות בכרטיס הבנק שלה. היא עברה לניו יורק מדרום אפריקה כדי להיות רקדנית בלט מפורסמת, אך היא נאלצה לנטוש את החלום הזה בגלל פציעה ברגליים. היא הייתה שבורה כשפגשה את אותו סוכן קולנוע, וזו הסיבה שהיא הסכימה לנסות את קריירת המשחק.

שרה מישל גלר

הקריירה של שרה מישל גלר התחילה הרבה יותר מוקדם משאר הסלבס שהופיעו במאמר הזה. התינוקת הייתה רק בת 4 כשפגישה מקרית קבעה את גורלה. היא אכלה ארוחת צהריים עם אמה בבורגר קינג כאשר מנהל ניגש לאמה ושאל אם הם רוצים לקחת חלק בפרסומת. בשונה מכוכבים צעירים רבים אחרים, שרה הצליחה להישאר בעסקי השעשועים ואף הפכה לאחת מאלילות הנוער המובילות של שנות האלפיים.

תצוגה מקדימה של זיכוי תמונות 2 Days in the Valley / Metro-Goldwyn-Mayer

תגובות פיסבוק
Exit mobile version