היום גיליתי

11 אנשים שהלכו רחוק מאוד בכדי להידמות לדמות האהובה עליהם!

לכל הסלבריטאים, כולל גם את הדמויות הבדיוניות, יש חסידים ומעריצים. אבל כמה אנשים מוכנים לנקוט את הצעדים הדרסטיים ביותר כדי להפוך את עצמם להיראות כמו הדמות הנערצת עליהם.

לדוגמא, הדוגמנית השוויצרית -אמריקאית, 'פיקסי פוקס', לא היססה להסיר 6 צלעות כדי לקבל מותניים דקות כמו שיש ל'ג'סיקה ראביט'!

 

#1 קלאודיה אלנדה- 'מייגן פוקס':

 

אילו מבין 2 אלה היא מייגן פוקס האמיתי? האחת בכובע. מבולבלים עם הדמיון שלהן? וואלה גם אנחנו. זה נראה כי הדוגמנית הברזילאית קלאודיה אלנדה נראית יותר כמו מייגן מאשר השחקנית עצמה. הנה עוד עובדה מוזרה: לקלאודיה יש יותר מ 2 מיליון עוקבים באינסטגרם. מספר כפול ממה שיש למייגן פוקס!

 

#2 אדם גווארה- 'מדונה':

 

זה לקח 12 שנים עבור אדם גווארה מלוס אנג 'לס להשיג את רצונו ולהיראות כמו סמל הפופ המפורסמת. הוא אמר שזה לגמרי היה שווה את זה. הוא הפך לאחד המפורסמים ביותר מבין כל הכפילים של מדונה והוא כוכב קבוע של התוכנית "וונוס די-לייט".

 

#3 פראן מריאנו- 'ריקי מרטין':

 

הארגנטינאי פראן מריאנו ניסה להגיע למטרה שלו כבר כמה שנים – הוא רוצה להיראות כמו הזמר המפורסם ריקי מרטין. כדי לעשות זאת, פראן איבד הרבה ממשקלו. כך הוא נראה לפני הטרנספורמציה שלו (תמונה משמאל למטה).

 

 

#4 אמירה בואלג- 'קיילי ג'נר':

לאחות הצעירה של משפחת קרדשיאן – קיילי ג 'נר – יש כפילה באינסטגרם מצרפת. קוראים לה 'אמירה בואלג'. היא בת 16, מתגוררת בפריס ואומרת שאנשים מסתכלים עליה כאילו כבר ראו אותה איפשהו. בדיוק כמו קיילי, אמירה אוהבת קוסמטיקה, ומקווה שיום אחד היא תוכל להשיק מותג קוסמטי משלה.

 

#5 הרברט צאבז'- 'סופרמן':

 

#6 צ'לסה מרר- 'אנג'לינה ג'ולי:

 

האישה הבריטית, צ'לסה מרר, סבלה מהתעללות מצד בריונים באינטרנט בגלל הדמיון שלה לאנג'לינה ג'ולי. ההתעללות המקוונת היתה אחת הסיבות העיקריות לכך שצ'לסה עזבה את הקריירה שלה בדוגמנות והתחילה לעבוד בתור הכפילה של השחקנית. היא הודתה שלמרות כל ההערות השליליות, היא מאושרת על הדמיון שלה ושל אנג'לינה.

 

#7 רומריו דוס סנטוס אלבס-'הענק הירוק':

 

שרירן ברזילאי חשב ששריריו הבולטים אינם מספיקים בכדי להיראות כמו הגיבור שלו – האלק. זו הסיבה שרומריו החליט לעשות זריקות "סינתול" בכדי שידיו ייראו גדולות יותר. לרוע המזל, לניסוי שלו היה סוף טרגי, אלמלא הרופאים שהצילו אותו מקטיעה.

 

#8 רנה קוג'ור- 'ריהאנה':

 

כפי שהתברר, להודו יש "ריהאנה" משלה – הדוגמנית רנה קוג'ור, אשר באמת גאה בדמיון שלה לזמרת. יש לה אפילו חשבון אינסטגרם תחת שם דומה לזה של ריהאנה: "badagrene" , בעוד שאצל ריהאנה זה: "badgalriri". הדמיון ביניהם עזר לרנה. העניין הוא, אנשים בהודו מעדיפים דוגמניות עם צבע עור בהיר יותר ונערות עם עור כהה בדרך כלל מתקשות למצוא עבודה בתחום.

 

 

 

#9 קונראד אניורד- 'ליאונרדו די קפריו':

 

הסקייטבורדר השוודי והדוגמן, קונראד אניורד, נראה כל כך כמו דיקפריו הצעיר שהוא יכול בקלות לשחק אותו בסרט ביוגרפיה. עם זאת, הן ליאונרדו והן קונראד דומים מאוד לאישיות היסטורית מפורסמת אחרת – 'ולדימיר לנין'!

 

#10 קמילה אוסמן- 'קים קדרשיאן':

 

לקים יש הרבה כפילות, אבל קמילה אוסמן מקנדה היא בהחלט המפורסמת ביותר. לדברי קמילה, היא מעולם לא רצתה להיראות בדיוק כמו קים, זה פשוט התברר ככה. היא גם לקחה חלק בצילומים של אחד הפרקים של 'משפחת קדרשיאן', שם הן פרסמו סלפי יחדיו בטוויטר. תכלס, קשה לדעת מי היא מי בתמונה הזאת, אתם לא חושבים?

 

#11 פיקסי פוקס- 'ג'סיקה רביט' ו'בת הים הקטנה':

 

הדוגמנית השוודית של לאס וגאס, פיקסי פוקס, נראית כמו כמה דמויות של דיסני בבת אחת. מול המצלמה- בתמונת פרונט – היא ג'סיקה ראביט, וכאשר היא מצטלמת בפרופיל – היא בת הים הקטנה!

 

גם אתם כפילים של מישהו? או מכירים כפיל של מישהו? ספרו לנו:)

קרדיט: bright side, Preview photo credit pixeefox / InstagramWalt Disney Studios

 

 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version