היום גיליתי

כך תכינו את ה-תיק לחו"ל

גם לכם קורה שהכל מוכן, אתם מלאים בתחושות הטובות, אתם בשיא-כבר הגעתם לשדה התעופה, מסרתם את המזוודה עברתם את הדיוטי התפנקתם….ואחרי טיסה ליעד שכל כך רציתם, הגעתם לחדר המלון פתחתם את המזוודה שוב ו-בום חסר לכם. וזה מתחיל בפריט שניים והופך לרשימת מכולת של דברים שהייתם בטוחים שהכנסתם לתיק, ששמתם על השולחן, דברים ששמתם במיוחד במקומות שאתם אף פעם לא מפספסים ותמיד עוברים לידם ולוקחים מהם את מה שאתם צריכים.

בכל אופן הסוף לפאדיחות, יש לי את הפתרון המושלם "לבעיה" הזאת והיא הולכת ככה: תכינו רשימה מא' ועד ת', (ארשום לכם בכללי בסוף דוגמא לרשימה שלי), אל תשכחו את הדברים הקטנים כי אלה הכי מבאסים כשהם חסרים בפועל (כדורים, תרסיס נגד יתושים, מקדם הגנה וכ'ו). תבדקו את מזג האוויר ביעד שאתם טסים אליו בשביל שבסופו של דבר להכין קצר או ארוך ובינתיים תכניסו את מה שצריך בכל מקרה-הלבשה תחתונה, כפכפים למלון ועוד. קחו את המזוודה אחרי שהרשימה מוכנה ותדביקו (מהמדבקות המלבניות ההן שאפשר לרשום עליהם) ותחלקו את המדבקות לכל קטגוריה (נדבר בקרוב גם על הקטגוריות), שתדעו לאן כל דבר הולך, ראיתי לא מעט מזוודות בימי וכשיש כאוס גם אם לקחתם אתכם הכל אתם יכולים לחשוב שזה התפספס ונשכח בבית וזה משאיר טעם מר בתחילת החופשה וזה מבאס. אל תשכחו להיצמד למשקל המותר ושבדרך חזרה אתם חייבים להכניס כל דבר נוזלי מעל 100 מ"ל לתיק הגדול אז תשתדלו באמת לחסוך עד כמה שניתן במקום בהלוך כי מן הסתם גם יש ככל הנראה שופינג ביעד שחלקכם תגיעו אליו.

ועכשיו לרשימה 🙂

קחו דף ותחלקו אותו לקטגוריות הבאות:

הנעלה-מן הסתם כפכפים למלון/ מקלחת (לכו תדאו מה רמת הניקיון ואם אתן יכולים לחטוף פטריות ברגלים), אם אתם מתכננים מסלולי הליכה ארוכים יש צורך בנעלי ספורט ובמידה ואתם טסים בחורף ויש לכם מגפיים נוחים אז תוכלו לקחת אותם במקום או סנדלים לקיץ-אני באופן אישי משתדלת להסתפק בדרך כלל רק בשני זוגות נעליים כי מניסיון כשהייתי לוקחת מעל שניים בשאר לא היה לי שימוש.

הלבשה-(אפשר לחלק בחלק הזה גם לתתי קטגוריה אבל תלוי בכם)…תחתונה; תחתונים, גרבים במידת הצורך, חזיות, גופיות במידה וחורפי…הלבשה יומיומית/ רישמית מכנסיים (לפי כמות הימים והרגלי ההחלפה-אני מוכנה תמורת משקל גם לקחת רק שניים שלושה זוגות) חולצות עם שרוול תלוי מזג אוויר או לחלופין גופיות, אופציונלי לקחת גם מכנס פחות ולשלב נניח שמלה או שתיים, במידה ואתם מתכננים יציאה למקומות בילוי נחשבים ורוצים לדפוק הופעה אפשר לקחת בגדים קצת יותר יוקרתיים מכנס וחולצה לגבר ושמלה על רמה או חולצה וחצאית/ מכנס לאישה.

טיפוח לאישה/ גבר-סכיני גילוח וקצף גילוח, קרמים, פלסטרים, תחבושות וטמפונים, שמפו וסבון שאתם מעדיפים או לא יכולים בלי, בישום אהוב-תשתדלו לזכור את העובדה שבדרך חזרה מחרימים אם המוצרים הנוזליים מעל 100 מ"ל..אז אני בדרך כלל לוקחת איתי דוגמיות או בין רבע לגג חצי כמות של מוצרים בידיעה שאסיים אותם במהלך החופשה ו/או לא מתכוונת לקנוטת הרבה ושיהיה לי מקום/ משקל פנוי כדי להחזיר את הדברים איתי. (כנ"ל לגבי איפור-לא הייתי לוקחת הרבה איפור או בקבוקים שלמים של מייק אפ וכל המסביב אלא מסתפקת בדברים שהולכים להיגמר).

לתיק גב הייתי ממליצה: להלוך בקבוק שתיה-מים או שתיה ממותקת, ספר, קרם ידיים-יש נטיה להתייבשות בטיסות, כרית לצוואר שלא ייתפס, גרב לכסף או כל פטנט לכסף ולדרכון, אוזניות, מטען+מטען נייד-כי ידוע שהדיוטי מחייב כמה תמונות ולרוב הסוללה לקראת סיום עוד בתחילת הטיסה, אוזניות במידה ויש לכם מלאי מוזיקה בפלאפון או במידה ויש לכם כונן מוזיקה מכל סוג, כדי לשים בתיק כמה פלסטרים וכדורים שאתם צריכים יותר בשלוף וכדורים נגד כאב ראש…

אני מקווה שכיסיתי את רוב אם לא כל מה שצריך לטיסה, מודעת לזה שהרוב היה לנשים ומעט התייחסות לגברים או בכלל לילדים כי אני עדיין לא נשואה או שיש לי ילדים.. בעתיד כאשר יהיה לי נסיון לגבי השניים האחרים (ילדים וגברים), אעדכן למרות שאני חושבת שחוץ מכמה דברים בודדים הרשימה מתאימה גם לגברים.

אז אני מאחלת לכולכם חופשה מהנה ושתנצלו את מה שהכנתי לכם פה בינתיים 🙂

 

אוהבים לכתוב? רוצים לנהל בלוג אישי משלכם?

לפתיחת בלוג אישי בחינם –>  https://2dayifound.com/info/

 

תגובות פיסבוק
Exit mobile version